Okadar endiseliyimki anlatamam arkadaşlar 2gundur kahve lekem geliyor ve ardından pıhtı geldi bugun küçük şekilde aspirin ve progestan ilaç kullanıyorum sürekli dinleniyorum yine geçmek bilmedi peceteyede kahve pıhtı gelince çok endişelendim dün doktorumu aradığımda normal kanaman artladikca sancın olmadıkça sıkıntı teşkil etmez dedi ama yinede korkuyorum acaba aspirinmi kanımı çok sulandiriyor yoksa farklı birşey mi anlam veremedim 😔😔