Heisenberg 27+4 oldum bel fıtığı da var en başından beri o ağrıları çekiyorum , masaj yaptırıyorum eşime bide at kestanesi kremi aldım Farmasinin kullanan hamile arkadaşlarımın tavsiyesi ile hemen gecirmesede gece uyurken rahatlatıyor sabaha ağrısız uyanıyorum sonrası yine ayni