Canım bende ilk gebeliktş ilk anlamadım ama sonra sancılar kendi belli ediyo evde dolan mesela bi saat sonra bak geçtimi geçtiyse yalancıdır normal sancı olsa duramazsın çünkü felç ediyor insanı ben bi sıcak dusa girmiştim evde sancı çektim gittim 10 dk da dogurmuştum yani sancı kendini belli ediyo su gelmeside istemsizce boşalıyor su kokusuz bi sıvı yani baya altın ıslanıyor çok su geldi sonra dogum yaptım ben ikinciye gebeyim şuan 27 haftadayım ☺️