Ygtbrcu yumurta takibinizi doktorunuz görerek yapıp iğne vermiş zaten, ovulasyon testi yapmamanız lazım, çünkü şuanda çatlatma iğnesi yaparak vücudunuza yapay hamilelik hormonu enjekte ettiniz, kan verseniz gebelik testi yapsanız onlarda bile pozitiflik çıkar, iğnenizide geç yapmışsınız sanırım, bugün iğnenizi vurduğunuzda 36 saat içerisinde çatlama olacaktır, riske atmamak için müsaitseniz bugünü değerlendirin, diğer günleriniz içinde doktorunuz yönlendirmiştir zaten