Arkadaşlar 39+4 üm . Birkaç gündür ufak ufak sancılarım var bugün doktora gittim bebegin henüz kanala inmedigini söyledi. Vajinama sürekli sancı giriyor yalnız “çimdik” şeklinde 😊🙈 sancılar ilkin bu şekil mi geliyor? Cehaletimi maruz görün lütfen 🙈🙈😊❤️