nora_01 ya kızlar 6+6 yım ne yesem ishal yapıyo çıldırcam normal mi bu afedersiniz lavabodan çıkamıyorum artık bıktım bebeğe zararı olur mu diye korkuyorum offf
Findukli_Lokum nora_01 bence acile gidin, değerlerinize baksınlar bi, patates haşlama, yoğurt muz yiyin
Pikachukiz53 nora_01 salgın var bende öyle olmuştum progestan daha çok kabız yapar acile gidip su takviyesi fazla yapmıyorsanız
Naznaz123 Tahlil verin mikrop kapmış olabilirsiniz bebeğe bir sıkıntısı yok ben ileri ki haftamda yaşadım 15 gün hiç kesilmedi ve sonra dizanteri kapmışım ondan bir tahlil verin
nora_01 Naznaz123 pazartesi kontrol var canım doktora söylücem progestan yan etkide yapıyor olabilir ya onu kullandığımdan beri oluyo 2 haftadır
Elisanne nora_01 Muzun çok sarısı ishal yeşili kabız yapar. Patates haşlaması yeşil muz yiyin şifa olsun inşallah
nora_01 Pikachukiz53 suyuda fazla içmeye calısıyorum ahh bi anlasam 2 gün daha sabrediyim doktora söylücem hemen