Aysee1123 Ballasell19 Kaçıncı hafta ? İyi bir doktora gidin özel veya devlet farketmez önemli olan doktor 👍
Aslii35 Ballasell19 erkek bence bu sene erkekler göstermiyor kendiler ben kız annesiyim 12. Haftada öğrendikkk ❤️
Ballasell19 Bu ayın başından beri 3 kere cinsiyet için gittim gene söyleyen yok özelde de devlette de gittiğim doktorlar buranın en iyi bilinen doktorlarından şu an 16+2 deyiz ama hala netlik yok 1 ay sonra tekrar bakarız diyorlar🥺🙄merakta kaldık🤣🤣🤣
Aysee1123 Ballasell19 Allah Allah hiç mi gören olmaz o kadar doktordan ya kimse mi birşey demedi 😂 Ben 12. haftada öğrenen biri olarak şaşırıyorum ☺️ Detaylıya kalır sizinki heralde
Ballasell19 Aysee1123 bilmiyorum ki ilk özelde %70 erkek dedi iki hafta sonra kız gibi dedi, en son devlette şansımı deneyeyim dedim oda bağdaş kurmuş göremiyorum dedi iki doktor da bir ay sonra gel dedi😁😁😁Ama ben çok merak ediyorum
Ballasell19 Yagmur_54_61 bencede dimi sonuçta mutlaka bir tahmin olur yani deneyimleri bir sonuç getirir en azından ama yok bizimki inatçı çıktı sanırım 🤣
Yagmur_54_61 Ballasell19 demeki kız göstermiyo erkek olsa coktn gösterirdi bir çıkıntı olurdu yanş bende size bişey sorim
Yagmur_54_61 Ballasell19 ben D3 kulanıyorum birde folikasit bn bugun doktor 0 folin diye hap verdi oda gıda vitamin ağır gelirmi acaba cünkü d3 sabah akşam içiyorum folik asit 1 tane günde şimdid bu hapı verdş 0folin diye hap onuda günde 1 tane içilcek bilemedimagır gelirmi diye
Ballasell19 Yagmur_54_61 folik asit bıraktırdı beni şu an vitamin demir ilacı birde magnezyum kullanıyorum ben
Yagmur_54_61 Ballasell19 bende 11 haftalıgız folik asit kulanıyorm halla ben bugun başka doktora cıktım o bu hapı verince içsemi diye kararsız kaldım bişey olmaz ağır gelmez herhalde sormadıds başka hap kulanıyormusun diye
Ballasell19 Yagmur_54_61 normalde sorması lazım ilaç değiştirebiliyorlar istersen aile hekimi yada bir eczacıya danış öyle kullan banada aynı anda doktor d vitamin hap aile hekimi de d vitamin damla verdi ben birini kullanmıyorum sadece 😊