Sedagedik14 ben neva vb.isimleri pek sevmiyorum modası bi süre sonra geçecek olan popüler isimler bana itici geliyor, Elif gayet sade duru güzel bi isim:) teyzemin kızının ismi atike meva mesela meva gereksiz geliyor bana :) atike: eski, özgür, soylu ve güzel, genç kız anlamında
Meva: sığınılacak yer, yurt ya da mesken bilemedim Elif yel başına bile güzel bi isim bence :)