Kızlarrrrrr hamilelik belirtileriniz neydi? Ben prolaktin yüksekliği için dostinex kullanıyorum bu ikinci ayın. Adetim iki gün geçti bugün regl olacak gibi ağrım oldu ama olmadım ve idrar yapıp çok afedersiniz sildiğimde böyle sümüksü bi yapıda sarı akıntı görüyorum peçetede