Dilaratby Kızlar birkaç gündür karın boşluğunda ağrı oluyor ara ara bu tarz ağrılar yaşayan var mı normal mi gaz sancisi da vurur mu
Pluieyy Dilaratby evet bu dönemler karın-kasık ağrısı vs. oldukça normal. Regl olacakmissin gibi agrilarin olur. Çok şiddetli olmadıkça ve kan gelmedikçe bir sorun yok canim
miray_aden Dilaratby benimde o haftalarda regl sancisi gibi sancilaniyordum sonra bi turlu gelmeyince bi test yapalim dedik hamile oldugumu ogrenmistim 😂 normal yani agrilarin 🫣
Dilaratby Birde yoğurttan tiksiniyorum galiba çok değişik kokuyor yoğurt midem kaldırmıyor eşim kokmadigini söylüyor 🙄