aaaa-123 ben de bu durumdayım ikizden dolayı mı diye düşünmüştüm ben de. 16. haftada kontroldeyken doktor bırakabilirsin dedi ilacım zaten bitmek üzereydi. Bitince 2 3 gün içmedim ama olmuyor kusmamak için zor tuttum kendimi. Ne yediğimden ne içtiğimden keyif alıyorum. Ben de içiyorum valla. Haftaya perşembe kontrol daha gidince söylicem artık zararlı değil sonuçta. Neyse bulantı oldukça kızlarım iyi diyorum en azından. 😏Belirtilerin olması iyi bir şey 🌸🌸