Papiiii o çok normal canım. Bak benim içte de dikişim çoktu dışta da afedersin ta popo deliğimin yanına kadardı ve orda yumurta büyüklüğünde şişlik vardı acıyordu. Doktora sorduğumda çok normal dedi. Vücut kendini iyileştirmek için oraya hücreleri biriktirdi, dikişlerin iyi oldukça o ödem dağılcak dedi. Öyle de oldu gerçekten. dikişler iyi oldukça ödem dağıldı