Hediye09 aynı dertten muzdaribim maalesef en başından beri 6 gün öndeyiz sata göre hatta bazı haftalar bu fark 14 güne kadar çıktı ama genel olarak 6 gündü 8 ve 12. Haftalar arası ultrAson yanılma payı en düşük -+3 gün diye okumuştum... son haftalarda yanılma payı çok oluyor ona takılmayın ... benim en başından beri standart 6 gün olmasına rağmen günüm doldu hala bebiş gelmedi doktorumu değiştirdim korktum bebek kakasını yer fln diye diğeri de bugün alalım bebeği diyor öteki bir hafta daha zamanın var dün nişanım geldi ne yapacağımı şaşırdım sata göre 39+2 ultrAsona göre 40+1 im