Kızlar şimdi tam emin değilim göğsünün altı kemik var ya kaburgalar bu kısım bir ağrıyor böyle sırtımı uzatınca geçiyor ama normal oturunca ağrı oluyor sizce neden kaynaklıdır 13 ün de doktor randevum var da merak ettim o durumu yaşayan var mı 25+3 haftalık hamileyim