4,5 ay geçti doğumun üzerinden ama bu zamana kadar adet görürken ağrım olmuyordu su anda da hasta değilim ama aşırı kasık ağrım var sanki bıçak saplanıyor arada gidiyor geliyor bu ağrı acaba mı diyorum allah korusun kazara hamile kalır mıyım diye korkuyorum ya da uzun zamandır kontrole gitmiyorum doğum sonrası ters giden bişeyler olabilir mi diye kendi kendime kuruldum neden olur bu ağrı ya geçmiyor bi türlü en son bu agrıyı kızımda yaşamıştım😂😂😂