busrayavuzmucize 000 Ben 23+5 de yaptırdım canm 27. Haftaya kdar oluyormuş die biliyorum doktoruna sor daha net bsey söyler ama . Çok şükür çok korkuyordum şekerden ama normal çıktı inşalalah sizde güzel sonuçlar alın ❤️