Üç gün önce nişanım gelmişti,ondan sonra da düzensiz bir şekilde bazen karnıma,bazen belime sancılar girmeye başladı, bugün de sabahtan beridir karnım çok sertleşiyor,hele şuan da çok az bir süre yumuşayıp tekrardan taş gibi oluyor ve aşırı bir şekilde akıntım da var ,bunlar doğum belirtisi mi ,ne yapmalıyım, yarın sabah randevum vardı bekleyeyim mı şimdi mi gideyim