Kızlar bu uygulamadaki bebeğin doğum tarihi sizce doğru mu ben sezaryen olacağım bu uygulamaya göre mi ayarlamalıyım kendimi tabii suyu azalır kordon dolaşır bası ters gelir bunlar ayrı mesele (Allah korusun) ama sizce bu uygulamadan erken mi doğuyor bebişler mesela benim bir önceki dogumumda bebeğim 38+4 te doğdu uygulamada daha 15 gün vardı doğuma sizlerde nasıl oldu?