55deniz-akbulut Kızlar merhaba 33+3 deyim bugun hastaneye gittim suyum fazlaymış aynı durumu yaşıyan varmı biraz korktum da bir sıkıntı olurmu
Ozge56 55deniz-akbulut 23 haftaligim benimde fazla 1 bebegin sıkıntı değil hiç değmez araştırmaya her gebelikte goruluyor
Beyza038 55deniz-akbulut benim bebegimin de suyu fazlaydı ama şekerim falan da yoktu 40. Haftaya geldigimde daha fazla beklemeyip suni sancı verdiler.
Tuba- 55deniz-akbulut benimde suyum fazlaydı bende şeker çıkmıştı diyetle düzene girdi suyum normale döndü şüan 37+5 haftalığız
Tugbasena Beyza038 bir sıkıntı oldumu dogumunuzda peki.. perinatoloji takipliyim cok korkuyorum 37 haftaligim
55deniz-akbulut Kızlar dogum yaptım 34+0 da acil sezeryana aldılar bebegin hareketleri azdı kalp ritmi düştü şimdi küvezde nolur duanızda bizede yer verin
Sen5155 55deniz-akbulut başka ne gibi şikayetleriniz vardı ? Benimde sabahtan beri bebeğin hareketleri az ve çok sık istifra ettim. Nst ye baktılar ama normal sancılar çıktı dedi ebe acil doktoru da kanında enfeksiyon var dedi. Sabah gideceğim kendi doktoruma
Ozge56 55deniz-akbulut sag saglim kucağına alirsin inşallah. Şu fazla diye mi hemen dogum yaptın başka sebeb neydi ki
Elifcee25 55deniz-akbulut Nerak etme bnde 35. Haftada doğum yaptım biraz kuvezde kldi ama suan 2.5 yaşında bıcır bıcır bir oğlum var. Stres yapmayın yani Allahin izniyle hersey güzel olacak 😍
55deniz-akbulut Ozge56 yok bebegin harketleri azaldı suni sancı taktılar kalp atışı 40 a kadar düştü hemen sezeryana aldılar
Mutluemos Sen5155 ilçede oturuyorum merkez ile aram 2 saat lavabodan çıkamadım ki o yolu nasil gideceğimi düşünüyorum