acemii_annee bu aralar aşırı sinirliyim. herkese ve herşeye ani parlıyorum. başım ağrıyor bazen sinirden. ekstra kıskanç, ekstra gergin, ekstra atarlıyım. size de oluyor mu ve hamilelikle bir alakası var mı bunun
Merve0227 acemii_annee kesinlikle hamilelikle alakalı ben hamileyken kendimi tanımıyordum içimden bi canavar çıktı desem O kadar sakin bir insandım ki başka bişeye dönüştüm iki doğum yaptım ve hala sinirli ve agresifim geçmedi daha
babymomy_ acemii_annee bende öyleyim. Yani normal bir şey dense bile sinirleniyorum . Yürüyen bir sinir bombasıyım adeta 😄
miray_aden acemii_annee 10 dakika once esim benimle degil arkadaslariyla cay icmeye gitti diye aglama krizine girdim :)