Merhaba kızlar, 6 haftalık hamileyim. Başına böyle birşey gelen varsa beni bilgilendirebilir mi? Gerçi doktorum bilgilendirdi fakat paylaştıkca rahatlıyorum. Kesemin kenarında ve dışında kanlanma var. Doktor biz böyle şeyler genellikle bekliyoruz dedi. Bebeğim rahmin üst kısmına yerleşmiş bu da düşük ihtimalini azaltıyormuş. Bir ilaç verdi kullanmam için. Düşük oranı %10-15 arası dedi. İstemsizce huzursuz oldum, böyle bir durum yaşayan ve atlatan var mı?