Anneoluyorumbb
Ben boğaz agrisini tam 1 ay çektim acısını ağrısı ayrı dert maf oldu hicbirsey fayda etmiyor hamile olduğum için doktor sadece parol werdi günde 3 kere icebilirsin dedi parol içince rahatlıyorum sadece çok geçmiş olsun ha şöyle birde rahatlıyorum çemberi ütüyle ısıtıp ısıtıp boğazıma koyuyordum bı kackere sonra cemberle sariyordum o sıcaklığıyla çok afedersiniz istifra yoluyla balgam atıyordum ozman çok etkili olmuştu öyle faydası oldu rahatlamıştım yine eski kadın annem söyledi yaptım