1papatya_ Merhaba kızlar dış gebelikte beta düzenli mi artar Benim değerim 1700 ama kesem görünmedi 5 haftaligim daha yeni girdim
atlasveannesi_ Canım daha bismillah kız korkma benim 2300 kem gozukmedı alttan anca beta 5 6 bın olunca gözükür bende kafayı yemıstım ama sabret 1 hafta daha korkma dış gebelik ya da kimyasal değil :)))
atlasveannesi_ naneliseker_ normal canım bende 5 hastalıkken kese bile gorunmedı ama 2 hafta sonra kalp atışını duydum çok şükür :)
Masalll06 Benimde görmemişlerdi alttan muayeneyle normal genelik dediler korkmayın 2 haftaya kesin gorursunuz
Fundanr Kızlar 4 haftalık hamileyim beta 2346 çıktı dün kanda kesemde gözüktü herşey normal mi sizce dış gebelik nasıl oluyor ?