Fatmabltc 30+5 haftalık benimde aşırı bel ve kasık ağrım var dün kontrolüm vardı bebek makat gelişmiş doktor ben sormadan kendisi dedi rahmin çıkacak gibi olur, kasık ağrın olur, çok eğilme ağır iş yapma diye ama bel ağrım magnezyum ilacım bittiği için oluyo bence sizinde geçmezse bir görünmenizde fayda var konu bebek olunca insan pek birşey diyemiyor 🌼