uzlet ilayda_akman büyük ihtimalle yükselir canım iki günde bir tahlil ver adetten kaç gün önce öğrendin
ilayda_akman eylulmihrasmom adetim 14 nisandı dün kontrol için gitmiştim ama geç döllenme olmuş dedi doktorum bugünde betayı öğrendik Umarım yükselir haftaya gel boşuna iki günde bir gelip gitme dedi🥹
PrensesAnnesi- Sevdanindogasi idrarda hiç denemedim bile sadece ufacık kücücük bi şüpheydi benimki ya aman aklımda kalmasın diye çalıştığım kurumda bi koşu kan verdim hemen çıktı zaten
Nilaysezer Merhaba bazı yorumlarda sizin gibi sonuclar okuyorum bazı yorumlarda uc rakamlı okuyorum bendede bugün 657 cıktı ilk beta daha doktora gitmedim çok merak ediyorum