Bugün kontrole gittim 28+6 görünüyordu doktorum dedi ki kafası biraz büyük normal doğum düşüyorsan seni baya zorlar dedi bacak boyunda biraz kısa dedi haftasına göre boyu kısa değil aslında 37 cm. Normal doğum istediğim için üzüldüm biraz böyle söyleyip normal doğuran var mı ?