Ben de acicaktim başlık. Geçen kontrolumde doktor idrar yolunda enfeksiyon var dedi ben de de ağrı yanma vs yok. Fitil verdi. Kullandım ama benim şöyle bir tuhaflık var akintimin rengi baya şirin mavisi. Herşeyi denedim acaba kottan mi geçiyor diye her renk ve tur kiyafette yine mavi akıntım oluyor. Bu kontrolde söyleyeceğim inşallah kötü birseu değildir