obiranneeeeeeeee Kızlar bat 22 ama iki gün hafif kanamam oldu o da kanama diyecek kadar iki günde ¾ damla anca test yaptın negatif ne yapayım yerleşme kanaması mı değil mi çözemedim yerleşme kanaması ise sonrasında pozitif olur mu
Demojna obiranneeeeeeeee benimde bat 25ti iki test yaptım biri 23u diğeri bu sabah. Az önce de kahverengi, hafif pembemsi akıntı geldi. Regl kanaması mi yoksa yerleşme mi anlamıyorum. İlk gebeligimde kanama olmamıştı. Kafam çok karışık galiba yarın dra gidecegim
Minigimvebiz obiranneeeeeeeee Demojna yerleşme kanaması normal kan haline dönmüyor. Adetin başlarında gelen kahverengi leke şeklinde oluyor, en fazla bir gün sürüp devam etmiyor. İki gebelik yaşadım ikisinde de böyle oldu.
ilayda_akman Minigimvebiz benimde dün betam 7,45 çıktı dün akşam kasık ağrım vardı hafif hafif regl olcakmışım gibi dediğiniz gibi adet kanaması gibi yoğun değil leke tarzında kahverengi ve akıntıyla birlikte geldi acaba yerleşme kanamasımı doktorum geç döllenme dedi
Demojna Minigimvebiz maalesef regl oldum bu sabah. Yerleşme kanaması değil reglmis. Çok üzüldüm ama hayırlısı demekten başka bişey gelmiyor elden…