Sym4 bi doktor dinlemiştim ben bebeğin gelişiminin önde olmasının erken Doğumla bir alakası yok demişti sadece boyu biraz uzundur kilosu haftasına göre biraz fazladır bu hafta olarak önde gittiği anlamına gelmez demişti. En fazla haftasını doldurur iri bir bebek olur :)