Bugün 6+1 ken doktora gittim sıkıntı var mı nasıl gidiyor acaba diye. Ben böyle endişelenirken kalp atışını duymayı hiç beklemiyordum o kadar mutlu oldum ki Allahım ne kadar güzel bir hismiş hemen sizinle paylaşmak istedim. Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏 Sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🥰💞 Bu arada buradaki önerileri dinleyerek pendik medipol aytakin hanıma gittim gerçekten çok memnun kaldım ❤️