Mhtpgnby Kizlar ben 6 haftaligim doktora gittim ve ilk kez ultrason ile bakildi kese gorunuyor bebek tutunmaya calisiyor dedi .. bilgi edinmek icin soruyorum genelde boyle mi oluyor? Agir isten iliskiden uzak dur haftaya kalp atisini duyariz dedi .. bebek daha bu haftalarda tutunmamismi oluyor ne karisik islermis yahuu😄
KlncA Mhtpgnby hayırlı olsun 🙏🏻 evet canım daha çok çok minnoş şuan ☺️ genelde 8.haftada kalp atışı duyulıyor daha erken duyanlar da oluyor tabi. Kendini yorma ağır vs kaldırma ilk üç ay biraz dikkat etmek lazım
Mhtpgnby KlncA tesekkur ederim ☺️💞 paso yatiyorum yemek bile yaptigim yok ama ben zannediyordum ki hamile kalinca bebek rahme tutunmus oluyor .. meger olmuyormus 🙈😄