naz_ozz Kızlar aşırı halsizim bayılacak gibi yazmaya bili takatim yok ve ilk defa böyle oldu bu değişik bir şey 26+3 gebeyim ama bu geçmiyor uyudum uyandım ama 1 saat geçti yok çok kötüyüm bu neyin nesi yaa
casper12 naz_ozz bende bi süredir böyleyım ya kansızlaştım ya da başka değerlerm azaldi bilmıyorum cocuguma corbasını zor içiriyorum halsizlıkten.siz vitamin kullanıyormusnuz
naz_ozz casper12 hepsini kullanıyorum ama progestan kullanmaya başlayınca oluyor kesin o yapıyor böyle bir şey yok ya sarhoş gibiyim elim kalkmıyor resmen