Gozdemaya yenidoğan servisi var yer doluysa helikopterle ambulansa hemen başka hastaneye nakil oluyo. Bizimki sezeryan olcak sanırım fiyatı bu pazartesi söylicek ama kişinin maddi durumuna göre alıyo. Muayene ücreti 180 lira bildiğim kadarıyla zam geldi mi bilmiyorum