Herseyguzelolsun7 Merhabalar❤️ Ben iki hafta diyet yaptım 3 kg verdim bebeğim de çok almasın diye ve bugün bebeğim 2011 gram olmuş 😬 maşallah kilo alımı aynı hızda devam ediyor. Sizlerin bu haftalarda kaçtı acaba, 30+1’dik bugün