Selam kızlar. 40 +4 deyim arada hafif bi regl agrım dışında bi belirtim yoktu bebek döneli cok oldu ama kanala girmedi bugünde muayne oldum hala kanala girmemiş normal dogum istiyorum ama doktorumda 3-4 gün en fazla sonrasında beklemeyelim demişti🥹 az önce çamaşırımda sarımsı kahvemsi jöle gibi akıntı vardı böyle bişey mi acaba? Dünden beri sadece bacak ve kasıklarımdaki kemiklerde agrım var ayaklarımı açarken canım acıyor sanki kemiklerim ayrılıyor gibi ama cocuk kanala girmemişti hala