beyzzsenturkk fztanne_ kızımın adı afel ahsa ama bir kızım daha olsa adını deva koyardım ismi gibi herkese deva olsun şifa olsun 🎈
Birannis Kızımın adı Asel şimdi yine kızım olursa Gökçe düşünüyorum Umay.beray.beren.erva.minel.defne.ceylin.yaren Bence güzel isimler
Birannis fztanne_ bende ilk kızımda koymak istemiştim kaynim o ne biçim isim dedi vazgeçtim 😂 biri beğenmezse hemen vazgeçerim her konuda kendimi hiç önemsemem 🙈 beğendiysen biraz ısrar et belki kabul eder bence çok naif geliyor ya defne kulaga
GizemSanmaz01 Elvin, cennet çiçeği Eflin, cennete açılan kapı Bizimde cinsiyeti koz tahmin ediyorlar bu isimlerden düşünüyorum anlamları çok güzel