Bir haftadır iç çamaşırım damla damla ıslanıyordu ama akıntım bazen böyle olurdu 3 gün boyunca acile gittim gelişimi hep aynıydı kilosu artmıyordu kızlar doktorum gecen haftaki kiloyla aynı oldugunu söyledi kilo almıyor su üretemiyor suyu normal dedi kalp atısı güzel gelişimi yavaşlamış sadece ama 3 cihazdada geri göstermeye basladı birden suyu az görünmeye basladı hareketleri eskiye nazaran azaldı doktorum 37+1 alalım istersen dedi ailemde gelisimi durmus suyu belki geliyordur sen farketmiyorsun suyu biterse daha kötü olur en azından dogumdan sonra emzirirsin dediler ne yapmalıyım beklesem mi cok kararsızım