Kuzuletta Nasıl bir süreçten geçtiniz? Sanırım gebelik kolestazı geçiriyorum. İnanılmaz kaşıntım var, vücudumu sardı sivilceler. Acile gitsem ne yaparlar
Aysenn2211 Kuzuletta 4 gün yattım hastanede kolestazdan hemen git doktora bebeğe zarar verebiliyomuş çnkü
Birhamilemlke Kuzuletta bendede kaşıntı var acaba vücudunuzdaki sivilceleri küçük bı foto ile atabilirmisiniz bende de kaşıntı var 11 haftalık hamileyim ama sadece bacak bölgemde var korkuyorum
Eliftal Bende kaşınıyordum acilde kan tahlili yaptırdım karaciğer değerlerim yüksek çıktı doktorum ilaç yazdı pazartesi tekrar kan vericem inşallah değerler normale döner
Kuzuletta Eliftal Kaçıncı haftada öğrendiniz peki, bir de bebeği erken almamız gerek gibi bir şey söyledi mi doktor.
Kuzuletta Aysenn2211 İlk öğrendiğinizde vücudunuzda ne derece ilerlemişti sivilce görünümü ve kaşıntı? Bir de bebeği erken almamız gerek gibi bir şey dedi mi doktorunuz. Ve alttan baktılar mı bu süreçte
Kuzuletta Aysenn2211 4 gün boyunca ne işlemleri uyguladılar bir de kaşıntınız kesildi mi? Demir ilacı da sebep olabiliyormuş, doktorunuz bıraktırdı mı sonrasında
Arzucln Aysenn2211 Peki her ihtimale karşı ciğer geliştirici oldunuz mu bide bebeğinizin kilosunu etkiledi mi
Kuzuletta yagmur_3566 Herhangi bir şey dediniz mi doktorunuza? Kaçıncı haftanızda başladı bu kaşıntı ve sivilce gibi vücudunuz döküyor mu
Aysenn2211 Kuzuletta safra asidini ölçtüler özel hastane hemen almamız lazım dedi 32 haftalıkken çıktı
Aysenn2211 Kuzuletta her gün kan tahlili yapıp ilaç tedavisi uyguladılar hala kullanıyorum ilaçları doguma kadarda kullanıcam büyük ihtimal
minikmucizemmmmmm Aysenn2211 merhaba benimde çok kaşıntım var. Alt ast değerlerim normal çıktı ama safra asidi sonucu daha çıkmadı. 35-36 haftalık arasındayım. Eğer safra asidi yüksek çıkarsa 37de alacaklar sanırım bebişi😒
minikmucizemmmmmm Aysenn2211 çok canımı sıkıyo kaşıntı ya gece olunca daha fazla oluyo ağlayasım geliyo sinirden. O değerde normal çıksa bari😔
Aysenn2211 Birhamilemlke bu öyl normal bi kaşıntı değil elleriniz içi ve ayaklarınız altı kasınıyosa belirti olabilir ve göbekte kasıntı yara
Birhamilemlke Aysenn2211 yok canım benim elimde ayağımda yok sadece bacaklarımda baldırlarımda birde sanki sinek ısırmıs gibi oluyor