kızlar 35 haftaligiz kilosu 2600 normalmi 35 haftaligiz ama 37 haftalk dedi gelisimi iyi dedi
dün düzensiz sancilarim cikti 3 kere nstye soktu 3.de azalms falan dedi acilma yok dedi birde bebek bas assagi dönmüş artk kanaldaymiş normal dogum pozisyonnda yani ama 2.3 gündür bende goguslerimden süt damliyor sizce dogum yakinmi ya dogum yakin olunca boyle bisey basina gelen varmi ???
birde arada kasık kramp agrilari oluyor henuz sıklasmadi
ve akıntm artti beyaz su gibi bazen krem gibi geceleride alt yanim cok terliyor