Eksijelibon Deletedmom_50 25+3 çok düzensiz. Yattım oynamasını bekliyorum sıpamın. Doktor 28-30 dan sonra say dedi ama bu çocuk niye böyle anlamadım
miray_aden Deletedmom_50 Ben henuz 20 haftaligim ☺️ Ama her gece duzenli oynuyo bicirik bicirik gunduzleri hic tik yok uyuyo butun gun galiba gece halay cekiyo iceride 🫣
Smlaa Deletedmom_50 29. Haftadan bildiriyorum hala düzenli değil bazen çok hareketli yüz bazen hiç hareket yok
nefessmommm Deletedmom_50 bizde 21+3 olduk ama düzensiz gün içinde ayakta olduğumda hissetmiyorum oturduğumda ve uzandığımda hissediyorum bence kendini korkutma bebeğine de yansımasın tedirginliğin çok aklına takılırsa doktoruna danış yine
Deletedmom_50 Eksijelibon ay aşkım sana şöyle soyelyim kendi odama gidiyorum hareket yok salonda sürekli oturduğum yer var orda oturunca tepikliyo anlam veremiyorum bebisime 🤣🤣🤣
Eksijelibon Deletedmom_50 dur bende kalkıp salondaki köşeme geçeyim belki hareket eder😃 erkek cocuk birde ama babasına çekmiş heralde keyfini bozmuyor
Deletedmom_50 Eksijelibon hahaha benimkide kız valla anlam veremiyorum kuzum ya garip bebisler aman tek kendileri iyi olsun da
Deletedmom_50 Eksijelibon canim insan çok takıyor kafaya böyle olunca 2 gün önce bebisim gayet hareketli idi
Eksijelibon Deletedmom_50 ben doktora sordum işte 28 den sonra önemli dedi. Erik yedim oturdum bekliyorum. Birde çikolata yiyim😃
Deletedmom_50 Eksijelibon benimki tepikliyo tek salonda tepikliyo bende ona sinir oluyorum ya nie öyleyse çok mu sevdi aceba kızım
Deletedmom_50 Kuzum bence uyuyorlar genellikle şuan tepikliyo bak benimki özellikle de sol tarafımi tepikliyo
Deletedmom_50 miray_aden kuzum benimki de hareket ediyo gündüzleri ediyo benimkide sürekli ama sadece salonda oturdugum zaman sürekli oturduğum koltuk var orda tepik atiyo
handeserdes 28+2yim bir düzen yok bence. kafasına eserse basıyo tekmeyi. uzanırken otururken vs. ama her zaman da değil. bir düzen olması gerektiğini bilmiyordum 🙄
Deletedmom_50 handeserdes kuzu düzenli hareket ettiği zamanlar oluyo ama benimkinde şuan sadece dediğim gibi salonda oturduğum zaman yani oturma pozisyonunda iken özellikle benim odada hiç hareket etmiyor sadece salon oturma odasi ve disarda balkonda anlamadim bu işten bisey🤣🤣🤣
handeserdes Deletedmom_50 bence anlamıyordur hangi odada olduğunu denk geliyordur :) ne fark eder ki zaten 😂
Deletedmom_50 handeserdes ay vallaha ne biliyim kuzum garip ama gerçek vallahi bak şuanda tepikliyo 🤣🤣🤣
Deletedmom_50 handeserdes aşkım 28 ve 30 dan sonra hareketleri sayılmalı imiş günde 10 kere ediyorsa sıkıntı yok anlamına geliyo