Kbra_9 Kızlar ben 11 haftalık hamileyim yediklerime dikkat ediyorum ceviz badem avokado süt peynir yumurta et falan tüketiyorum size sorum bebek tam olarak benim yediklerimden beslenmeye başlıyo ilk gebeliğim bilmiyorumda 🥰
Tuche89 Kbra_9 İlk 3.5 ay sadece vücudundakilerden besleniyo. 3.5 aydan sonra denin yediklerinden yemeğe başlıyo. Ama tabi kendine sağlıklı bakmak önemli. Akdeniz tarzı beslenme ilk 4 ay çok iyi. Hem kilo almazsın hem sağlıklı olur😀 not: doktorumun bana tavsiyesi idi😊
Bernasnli Hamile kaldığın andan itibaren senden besleniyor tatlım güzel besleniyorsun bende hep öyle beslendim hamur işi makarna mantı falan normalde de yemiyordum şuan çok sağlıklı gidiyoruz 1 hafta önde bile. Balıkta ye
Kbra_9 Teşekkür ederim kızlar ben baya dikkat ediyorum hamur işi normalde de tüketmezdim olunca 1 tane falan yerim ekmek sadece kahvaltıda 2 dilim falan yiyorum onun dışında hiç yemiyorum ama tek sıkıntım tatlı çok severim çünkü 😊