mguness44 Az once doktordan geldim kalbini ilk kez dinledik tam 7+0 dayım kalbi dakikda 95 atmış doktor iyi sıkıntı yok canlı gebelik dedi fakat internette 130 üstü atmali yaziyor sizce problem olur mu ilk gebeligim [https://mutluresim.com/images/2023/05/26/nXucWs.jpg](https://)
znkara mguness44 internette her yazanı dikkate almayın doktorunuz sorun olsa söylerdi sağlıcakla kucağınıza alın💖
Gizem60 mguness44 lütfen bunları sormayın ve sorgulamayın bazen herşeyi bilmek araştırmak da iyi değil kafayı sıyırıyorsunuz gün sonunda benden bi tavsiye . Doktorunuz iyi dediyse iyidir 🌸
hyrbchs valla benim doktorum her gittiğimde kalbi atıyor diyo öyle dakikada su kadar felan muhabbeti hiç olmadı 😂