Benim de 22. Haftadan beri rahim ağzı uzunluğu 2.5 cm, ikiz gebelik. Serklaj bana da önermedi dr. Ama hiç kalkmadan yatıyorum. Hastanede de yatirmadilar, antibiyotik tedavisi de almadim. Sadece progestan fitil kullanıyorum. 34. Hafta doluyor yarın. 2 hafta daha dayanabilsek çok iyi olacak 🙏 siz de dikkat edin, istirahat çok önemli. Olumsuz düşünmeyin. Insallah sağ salim kucağımıza alırız hepimiz de 🙏🙏🙏