Burcu3509 Bugün devlet hastanesine gittim. Minnosumun kalp atışını duydum. Erken değil mi dedim doktora gelişimi önde gayet iyi dedi. Siz kaçında duydunuz ? Bu erken döllenmeden mi kaynaklaniyor bilen var mı?
Fatosss26 Burcu3509 bende 6+1 de duymuştum şimdi 21 hafta olduk sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻🌸
miray_aden Burcu3509 bende 6. Haftamda duymustum canim normal 6. Haftada duyuluyor olmasi ilk kalp atislari hissedilmeye baslaniyor zaten 😍
Burcu3509 miray_aden normal yani ikinci doğumum aslında ilkinde 7 de duymuştum bu biraz erken olunca şaşırdım.💞
miray_aden Burcu3509 masallah insallah ikinci yavrunu da saglikla alirsin kucagina 🥰 6 hafta normal diye biliyorum benim gebeligim de ultrasonda adet tarihime gore 1 hafta ileride ama doktor 6-8 hafta arasinda duyuluyor kalp atislari demisti yani problem yok bence 🥹
Burcu3509 miray_aden ins cnm bekleyen kim varsa Allah’ım eli boş dondurmesin sağlıkla almayı nasip etsin inşallah 🙏
Dil_ber Benim gebelik 2 hafta gelişim geriliği var düzelir mi 🥺🥺 5 hafta gözüküyor ultrasonda 7 hafta olması gerekiyor 🥺🥺