nscaslan3437 Kızlar bugün 38+1 sezeryan günü aldık ama sancılar düzenli nst de eğer artarsa hastaneye gel alalım dedi doktor 36+1 iz bugün var mı bu haftalarda doğum yapan ???
mac nscaslan3437 benim 2 tanıdığım yaptı küveze falan görmediler inş sizinde sağlıklı bir sekılde atlatırsınız
nscaslan3437 Ilk bebeğim bugün kontrole gittik 3123 gram dedi 3 aralık için gün verdi ama nstde şancı çıkınca erken alabiliriz ne zaman olursa gel dedi bende korktum açıkçası
Seyma_ nscaslan3437 bzde sezeryan olacagz ama 38+2 de eger bebek gelmeye karar verrse korkma haftası gayet iyi
nscaslan3437 Seyma_ inşallah bakalım ya en azından 37 yi doldursamiydi acaba inşallah bikac gün daha dayanır kuvoze falan alırlarsa diye korktmda