ben gecen hafta doktora gittim yasmin icmeme ragmen kanamalarim vardi
hapa 1 ay ara vericez sonra hormon testi yapip yeni ilac yazicam dedi
bu arada ben korunamiyorum yani hapi birak dedi esim prezervatif kullanmaliydi ama hic kullanmadik bu gune kadar
daha almamistik bile offff kafamaaaa eski usul devam ettik unuttuk yani aklimiza gelmedi o anda
neyse dun oglen adetim bitti aksamindan da iliski oldu
korkudan az once yeni kutu yasmine basladim
1 ay ertelerim muayenemi doktorda yeterki hamile kalmim diye
sizce korunma devam eder mi
1 yildir kullaniyorum duzenli yasmin , aslinda 7 gun ara verdikten sonra gectigimiz persembe yeni kutuya baslamaliydim ama doktor ara ver dedi diye baslamadim ama bugun ictim korkumdan
arkadasim ertesi gun hapi ic dedi ama ben bunu kendime yapamam cok sagliksiz o haplar
baska bir arkadasim da yumrtlama gununu hesapla dedi ama hapi birakinca o gun degisiyor o yuzden hesapliyamiyorum of of of agladim az once 🥶