Yagmur_54_61 Havvaa93 yumurtalıklarımda kis varmış bende bugun detaylı ultrasyona girdim bana o hapı yazdılar bebekle bir allaksı varmı acaba bir şey olurmu
Yagmur_54_61 Havvaa93 hormon bozuklugu da olabilir bana bişey demedi doktor bu hapı yazdı sadece ve sigara içip içmedimi sordu
Havvaa93 Folik asit bu gebelikte kullanılan bir takviye aslında kistle ne gibi ilgisi var anlıyamadım dorğusu bilemedim
Yagmur_54_61 Havvaa93 yani bir sorun var al bunu demedi sadece ilaç yazdı muakak al dedi bende korktun yani soramadım ne için diye çünkü d3 kulanıyrum vitamin bide folikasit
Yagmur_54_61 Havvaa93 yani etki yapmaz çocua dimi d3 le folik asit kulanıyorum ya ağır gelmez herhalde cünkü 4 tane hap içmiş oluyorum günde ve d3 hapdan sabah akşam içiyorum vitamin