Kızlar boynumda, koltuk altımda ve göğüs bölgemde büyüklü küçüklü et benleri var ilk başta ciddiye almadım ama çoğaldı iyice. Bi zararı acısı yok Doktoruma pazartesi gittiğimde danışıcam ama yaşayan varmı? Yada doktoruna soran bi zararı varmı acaba hamilelikten sonra geçiyormu acaba 🤔