Sumemree Ben hamileliğimi ilk öğrendiğimde kontrol amaçlı ultrasona girmek için gitmiştim ve o doktor denk gelmişti. Ben hiç ısınamadım çok umursamaz davranıyo gibi geldi bana ben sormadan bilgi dahi vermedi eşimi odaya bile almadı. Bilmiyorum belki herkese yaklaşımı farklı gelebilir yanlış yönlendirmiyim ama ben memnun kalmamıştım