asilbabysmother Annelerrrr. Bebeğim daha 29 günlük. 6 günlükten beri ger gün banyo yaptırıyoruz. Suyu istiyor hatta her gün aynı saatte banyo yapmazsa kıyameti koparıyor 😂 yani her gün yaptırma diyenler de çok yaptır rahatlar diyen de. Siz nasıl yaptınız 🌸
Pinkgold asilbabysmother bende 2 günde 1 yaptırıyorum banyo aynı saatte hergün yaptırmıyorum hasta olur diye ama sizinki alışıksa hergüne yaptırın 😇
Bet1 asilbabysmother her gün yaptır hiçbir şey olmaz zaten seviyormuşta hem gelişimi için çok iyi oluyor arkasından da güzel bir masaj ohhh misss 😂🥰
guzelanne01_ asilbabysmother kışın haftada 2 kere yaptırdım kızımı ama yazın şuan oğlum her gün yaptırırız☺️
herkesherseyicokbiliyorzaten Bizde o zamanlar her gün yaptırıyorduk. Yapması en iyisi bence çünkü rahatlıyor ve gaz sancısı da hafifliyor. Birde suyu gören bebek büyür derler çok da güzel gelişiyor gerçekten
asilbabysmother herkesherseyicokbiliyorzaten yaaaa evet. Gazı İçin çok iyi gerçekten. Suda çıkıyor, sonrasında masajla da desteklenince ohhh oh mis 🌸
asilbabysmother Pinkgold valla İzmir sıcağı der susarım 😀 çok sıcak diye üşümez diye düşünüyorum ama bakalım 🌸
asilbabysmother Bet1 okurken bile rahatlarım yorumunuzu. Çocuğum suyu seviyor da o kremle masaja uyuz oluyor. Garip bir bebek 😀🤍
asilbabysmother guzelanne01_ daha yazın başında her gün yaptırıyoruz. Valla biraz daha ilerleyince abartıp günde 2 kerelere çıkmayız inşallahhhh 😃
asilbabysmother Ummuhan64 bizim ebemiz aile dostumuz. Hastanede herkes göbek bağı düşsün öyle yaptırın dedi. Ebemiz biz öyle diyoruz hastanede mecbur ama 3.4.gün yaptırdım ben dedi. Büyüklerimiz de biz hemen yaptırıyorduk dedi. Bende 4.gün yaptırdım 🌸 bir rahatladı maşallah
RuyaKuzey2534 asilbabysmother Hergün oğlumu banyo ettirirdim. Rahat rahat uyurdu yavrum. Şimdi 2 yaşında iki günde bir banyoya sokarım
asilbabysmother RuyaKuzey2534 yaaa sormayın. Bayılıyorlar resmen. O nasıl uyumak amaaaan amannnn maşalalh diyorum yavrularımıza 🌸
Nazlimom asilbabysmother bebek suda büyürmüş rahatlıyodur oda 1 yaşında oglum 2 günde bi yıkanıyor bizim de küçükken cok severdi şimdi başına su değdiğinde kaçıyor😂😂
RuyaKuzey2534 asilbabysmother maşşalllah valla ben kımseye uyuduğunu yediğini demezdim. Bir kere dedim çocuk nazarlandı tövbe ettim millette ne göz var anam hemen değiyor. Sonra uğraş dur
Brn_cnn asilbabysmother bizde adettir göbeği düştükten sonra 40ina kadar her gün yıkanır. Sonrasında da yazsa yine her gün kışsa gün aşırı yıkanır. Su hayattır odanın ısısını ayarladığıniz sürece hiç bir sikinti olmaz
asilbabysmother Brn_cnn bizde de öyle aslında. Bir tane doktor eşime öyle söylemiş gün aşırı yapın sular kireçli zararlı olabilir demiş. Bizim çocuk doktorumuz öyle bir şey söylemedi. Her gün yaptırmaya devam ediyoruz şuan bakalım 🌸
asilbabysmother RuyaKuzey2534 nazar değmeyeceğini geçiriyorum içimden güzel huyunu söylerken. Tavsiye ederim. Birde her emzirmede okuyorum genelde 🌸 niyetinin kötü olduğunu düşündüğüm kişilere de doğruları eksik söylüyorum sadece 😂